خانه هوشمند ایرانیان

خانه هوشمند ایرانی (تاسیس در سال 1381) با توجه به نیاز روزافزون صنعت ساختمان به استفاده از سیستم های کنترل هوشمند انرژی در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی، فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون ساختمان و از طریق انعقاد قراردادهای همکاری با شرکت های معتبر بین المللی که در این زمینه فعال هستند سعی کرده اند طیف وسیعی از محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

مهم ترین هدف این گروه، توسعه فرهنگ استفاده از سیستم های هوشمند در ساختمان ها به منظور افزایش سطح تجمل گرایی و کاهش مصرف انرژی است.

این گروه در عین حال سعی در تهیه پکیج های مناسب با در نظر گرفتن سلایق و نیازهای مختلف داشت تا علاوه بر کاهش چشمگیر مصرف، لذت زندگی در فضای رویایی را با کمترین هزینه ممکن برای مشتریان فراهم کند. حامل های انرژی امیدوارم در این سفر همراه ما باشید.

خانه هوشمند آسانه

هر روز با پیشرفت فناوری ، زندگی هوشمند و داشتن خانه هوشمند به یک ضرورت تبدیل می شود. در گذشته ، خانه های هوشمند بخشی از یک سبک زندگی لوکس در نظر گرفته می شدند اما امروزه آنها به قسمتی مهم از زندگی ما تبدیل شده اند. در این مقاله ، ما قصد داریم برخی از دلایل اساسی را بیان کنیم که چرا شما باید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید و چرا از تجهیزات خانه هوشمند ایرانی استفاده کنیم.

1 – کارایی

2- سفارشی سازی

3- آسایش

4- امنیت

5- صورتحساب های سودمند

شرکت خانه های هوشمند

اکنون با ورود تکنولوژی اینترنت اشیا و تبدیل شدن آن به بخش جدایی ناپذیر زندگی، نوبتی هم که باشد، نوبت خانه شماست که با تکنولوژی روز دنیا همگام شود. شرکت خانه های هوشمند، تمام اجزای ساختمان شما را هوشمند خواهد کرد.

آژانس تکنولوژی و فناوری خانه‌های هوشمند از سال 1394 با انجام پروژه های هوشمندسازی ساختمان شروع به کار نمود.

در مدت فعالیت این گروه بیش از صدها واحد مسکونی، تجاری و اداری در استان های تهران، البرز، مازندران، گیلان، اصفهان و… با روش های مختلف هوشمند سازی نظیر BMS و تکنیک‌های نوین اتوماسیون منزل که از اتصالات نسل دوم بهره می بردند هوشمند شدند.

گروه تکنولوژی و فناوری خانه های هوشمند زیر نظر شرکت پردازش هوشمند پرگار سپهر افتخار دارد که با تکیه بر آخرین تکنولوژی هوشمند سازی و با استفاده از بروزترین متدهای معماری و ساختمان سازی ارائه دهنده خدمات گوناگون هوشمند سازی واحدهای مختلف ساختمانی باشد.

جهان اسمارت

شرکت جهان اسمارت مجری هوشمند سازی ساختمان و منازل و عرصه کننده لوازم هوشمند سازی ساختمان به صورت بی واسطه در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد و رضایت آنان را در بالاترین سطح کسب کند. این شرکت که یکی از شرکت های فعال در زمینه خانه هوشمند می باشد با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات در زمینه هوشمند سازی ساختمان و ادارات و خانه هوشمند در ایران تاسیس گردید و در این سالیان با تکیه بر تیم حرفه ای خود در تحقق هر چه  بهتر شعار این مجموعه که «صداقت و کیفیت و همراهی همیشگی است» را محقق نماید. برای مشاهده انواع وسایل اسمارت می توانید به فروشگاه جهان اسمارت مراجعه کنید .

خانه هوشمند هانتا

شرکت دانش بنیان آینده سازان و ایده پردازان نسل توسعه الکترونیک تحت عنوان برند هـانتـــا طـراح و تولیـد کننده سـیـــستم های هوشمند ساختمان به شماره ثبت ۳۸۲۶۲۰ در سال ۱۳۸۹ با هدف ارائه محصولات و خدمات تخــصصی مدیریت هوشمند ساختمان در راســـتای بهینه سازی مصرف انرژی، ارتقاء امنیت و راحتی فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت با در اختیار داشتن تیمی متخصص و مجرب و با کسب چندین گواهیـنامه ثبت اخـتراع در این زمینه، پس از سال ها تحقیق و پژوهش مستمر توانسته است با به دست آوردن دانش فنی روز دنیا در زمینه سیستم های مدیریت ساختمان، اقدام به بومی سازی آن نماید و در نهایت محصولی با کیفیت و با قابلیت های منحصر بفرد ارائه نماید که در مقایسه با محصولات خارجی، دارای انعطاف لازم و متناسب با نیاز ســاخــتمان های داخل کشـــور باشد . این شـــرکت فــــــعالیت های خود را در بخـــــش های مشاوره، طراحی، نظارت، ارائه تجهیزات، نصب و راه اندازی در زمینه هوشمند سازی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و هتل به منصه ظهور رسانیده است.